Monday, January 9, 2012

Minggu Kacau




Jiwa kacau. kacau-kacau. peminat bola cakap bola ni enjoy, kuatkan semangat kekitaan pasukan & semangat kesukanan. tapi kadang-kadang kekacauan pun ade.



Kacau 1:
07 jan 2012 - jiwa aku kacau sebab The Red Warriors dah tak mampu mempertahankan Piala Sumbangsih. lagi kacau kalah sebab main tak macam dulu. mungkin dowang ingat lawan tak hebat. mungkin juga masih tiada lagi keserasian. come on la trw, ayuh bangkit menentang Lion XII. aku nak tengok the real trw. btw, tahniah untuk skuad jang sebab berjaya mengekalkan rentak game walaupun ramai star dah bla. good game!


Kacau 2:
08 jan 2012 - jiwa aku bertambah kacau lagi dek kerana kekalahan The Citizens. seriusly aku bengang yg melampau kat si ref game tu. kad merah yg melucukan. aku boleh terima kekalahan kalau fair play, ni nampak sgt ref berat sebelah. mentang-mentang la m.u. papepon manchester city dah main dgn baik sgt semalam. walaupun ketinggalan 3-0, tapi mampu gak meyerang hanya dgn 10 pemain. cuak muka fans m.u kat stadium tu bile dah 3-2. walau kalah, aku agak puas hati sebab citizens mampu ayam-kan menyu. sumpah aku anti-MU selamanya. huh!



Kacau 3:
Weekend- sumpah aku tension dgn cara aku main futsal & bola. teruk sgt. mungkin aku masih perlukan tunjuk ajar sifu-sifu (member aku) & selalu praktis. paling sadis, tak pasal-pasal kaki aku kembali sakit. perghhh sengal wei. best ni kalau boleh urut.



TAPI jiwa kacau sedikit ok bila Dr Ezani menang Masterchef. hahaha well i'm one of her fans. :)



p/s: banyakkan lah bersama Yang Maha Mendengar sekiranya jiwa kacau kacau kacau kacau kacau kacau. ok habis.

1 comment:

miss oat said...

jiwa kacau disebabkan bola? hahaha...ad jgk org camni ek..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...