Wednesday, November 7, 2012

hepi olidayss...


Morning everyone!!!

Alhamdulillah..berakhir sudah exam yang sangat ‘menyeronokkan’..hanya doa dapat diteruskan agar result yang dapat nanti memuaskan hati dan mulut dapat tersenyum lebar..InsyaAllah..usaha telah dibuat, dan kini hanya tawakkal yang mengiringi…Soalan hari tu, nak cakap susah sangat takde laa..Tapi ada la dua tiga soalan yang agak mencabar dan perlu pikir banyak-banyak dan tulis cepat-cepat sebab nak kejar masa…especially soalan stuktur n esei la kan..Kalau soalan objektif, boleh pkai M16 untuk tembak jawapan…Sangat jeles bila tengok ada kawan yang keluar dewan awal..mak aihhhh, psiko kot…tetiba terpikir, dorg ni tulis pakai pen ape eh sampai bleh tulis laju camtu…korg ada pen ajaib eh? Nak beli jugak la kalo camtu…heee..

Balik exam, rasa hepy yang amat. Cepat-cepat simpan buku yang bertimbun atas meja study kat rak. Bertimbun??haha, macam la kaki studi sangat kan…orang lain lagi banyak studi kot..ke hulu ke hilir ngan buku…Lipat meja study n then ambik beg pakaian untuk kemaskan barang balik umah plak…oh, sungguh tak sabar bila nak balik umah..memang semua orang macam tu..Tak pelik la kan kalau saya pun over excited…Orang lain ada yang tengah sibuk nak cari keje time ni…Tambah pulus…Tapi saya???hmmm, sebenarnya ada jugak keinginan nak ada pengalaman keje. Cam bes je kan. Tapi, ntah laa. Kalau keje, cuti panjang ni pasti akan di isi ngan kepenatan…oh, tidak sanggup rasanya saya nak korbankan masa rehat yang ada ni. Maka dengan itu, saya pun ambik keputusan nak bekerja di rumah je…hee…


Nota kaki belog:
Jangan bazirkan masa yang ada…Buatlah sesuatu yang berfaedah dan mendapat pahala…InsyaAllah, pasti kita akan rasa puas hati…Dalami ilmu agama sentiasa, bukan baru nak tercari-cari bila diperlukan…Biar ianya sentiasa ada dalam Local Disc (D) diri kita…Maka dengan itu, pasti hidup kita akan sentiasa diberkati…InsyaAllah..(^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...